divendres, 29 de juny del 2012

Ceviche

D'acord, tinc pendent de publicar les entrades del pa. Pero es que acabo de dinar el meu primer ceviche i no vull correr el risc de perdre aquesta recepta, ha quedat impressionant! Sense mes preambuls, aqui va:
surt girada, jo ja no se que mes provar per posar-la recta


1lbs (un mig quilo) de filet de peix. Snapper, en el aquest cas, que google translate em diu que es pagre, pero suposo que serveix qualsevol peix amb un minim de consistencia
1 cup de suc de llima
1/2 cup de suc de llimona
1/2 cup de suc de taronja
1 ceba
1 pebrot picant, en el meu cas serrano
cilantre

Tallem el peix a daus petits i el salem, el posem en un bol cobert pel suc dels tres citrics. Hi afegim la ceba tallada a mitges rodanxes ben finetes. Tambe hi posem el pebrot trossejat petito. Tapem el bol amb paper film i el posem a la nevera, un minim de dues hores, millor deixar-lo tres per assegurar que el peix esta cuit.

Al moment de servir tirem cilantre per sobre

Mmmmmm no penso parar de fer-lo.


p.d. recordeu, aquestes entrades no tenen accents, ni dieresi, ni c trencada, ni... sorry about that!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada