dilluns, 24 de gener del 2011

Pollastre a la llimona

Que quedi clar, a mi el pit de pollastre no m'agrada, el trobo sec, em costa mastegar-lo. Però resulta que és l'únic que menja en Selim (de pollastre, s'entén), així que, ala! pit de pollastre per un tubo! El que faig és intentar trobar maneres de cuinar-lo que més o menys em convencin. L'última? pollastre a la llimona.

El meu somni és que quedi tendre com el dels xinos, però més sa (que aquella salsa té una pinta d'espessants artificials...) de moment no ho he aconseguit. AIXÒ ÉS UNA DEMANDA DE SUGGERIMENT, COM PUC FER QUE QUEDI SUPER TENDRE? però està força bo, bé, per mi, a en Selim li encanta. I el millor de tot, és molt fàcil de fer.

- 2 pits de pollastre
- 200ml d'aigua
- 50 ml de suc de llimona (el suc d'una llimona i mitja, si fa o no fa)
- 3 cullerades de sucre (nosaltres fem servir sucre moreno)

Talleu els pits de pollastre a daus i els fregiu amb el foc força alt, sobretot al principi perquè quedin doradets per fora (o a gust del consumidor). No us oblideu de salar-los.

Un cop pràcticament cuits, tireu-hi l'aigua i el suc de llimona, deixeu que s'evapori uns minuts amb el foc encara alt.

Afegiu-hi les tres cullerades de sucre, baixeu el foc i deixeu que la salsa s'espasseixi. Requereix paciència, bé, pels meus estàndards.

E voilà! pollo al limón!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada